170510

Har nyss kollat med älsklingen på Burton's Alice in Wonderland och jag älskar den!
Färgerna, musiken, tolkningen på figurerna (och hela sagan för den delen), allt!
Så himla fint! Slukades redan de första sekunderna!
Är så ett måste när den kommer ut på dvd!



Som vanligt när jag sett en fantasifilm är jag helt uppslukad och kan inte riktigt
"vakna upp". Så jag känner för att strunta i att vakna upp och försvinna ännu mer
i någon Harry Potter bok för restren av dagen men det får nog bli lite skrivande
och skissande på boken istället för jag har en stark känsla av att jag kommer somna
efter ca två rader då jag är så trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen, hehe.

Postat av: J.G.

Så sööt!

2011-05-13 @ 05:19:02
URL: http://hellagoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: