Kli & helmlis

source


Fy bubblan så jag vill måla med spray.. Sitter och tittar på en massa bilder och blir galen. Vill måla på nån jättevägg någonstans och massa dukar och kartong och allt möjligt! Det kliar i fingrarna! Men jag har icke råd med spray.. Än. Men en dag har jag det och då jäklar! Synd att jag inte känner någon som målar med spray. Det hade varit nice, då hade jag kanske fått prova.



På tal om att måla, jag hade ju tänkt att ha laddat upp målningen jag började på i förrgår nu men det blev ju icke så. Jag har så mycket i huvudet nu som jag inte hunnit få ner på papper pga arbetsproverna och så har jag ett hemligt projekt på G som snart ska vara klart. Ett projekt som är krävande som tusan då motivet är rätt nytt för mig. Vad det är kan jag inte berätta, det får ni reda på när den är klar och jag kan ladda upp den här. ^^




Postat av: Malle

Coolt, jag har alltid gillat den typen av konst.

2011-04-20 @ 17:24:16
URL: http://malare-uppsala.se
Postat av: Answere:

Samma här. Synd bara att det är så dyrt med spray. ^^

2011-04-20 @ 20:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: