landskap




Den här våren/sommaren ska jag bli bättre på att rita landskap.
Fann dessa bilder och är nu så himla peppad och inspirerad.
När kusinen kommer ska (om hon vill dv, haha) jag dra ut henne
med block, pennor och sudd och så ska vi sätta oss någonstans
och rita det vi ser! :D Hoppas bara det är fint väder när hon kommer!


Source unknown


Den här våren/sommaren ska jag bli bättre på att rita landskap. Har tänkt öva massa hur länge som helst nu men det har icke blivit av. Vet inte riktigt varför.
Men det här året så ska jag göra det! Fann dessa bilder och är nu så himla peppad och inspirerad så det finns inte!
När kusinen kommer ska jag (om hon vill dvs, haha) dra ut henne med block, pennor och sudd och så ska vi sätta oss någonstans och rita det vi ser! :D
Fy bubblan vad härligt! Hoppas bara det är fint väder när hon kommer.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: