Nattmålning och färgprat


Runt 01:00 fick jag för mig att måla. Det gick väl sådär haha, men mysigt var det. Gav upp runt tre, kunde
knappt se längre. Målade på ett A4 då jag inte har några större papper för akryl för tillfället. (Vad löjligt det ser ut, haha!)

Blev besviken på en del av färgerna från Dollarstore. Trodde dom skulle vara bättre än så faktiskt. Dom var jätte lösa.
Blev som ett genomskinligt lager på pappret. Men när jag hade i lite av den tjockare färgen så gick det bättre.
De stora flaskorna (den där vita på bilden) är också från Dollarstore och dom är mycket bättre, duger utmärkt. Billiga är
dom också! Hoppas bara dom finns kvar ett bra tag till.. Men sån tur har jag väl inte.


Nej nu ska jag ta och fixa middag och sen spela lite kort med älsklingen.
Later!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: