Nightmare

(bilder från weheartit)


Drömde att vi hade inbrott. Micke var hos en kompis och jag var då ensam hemma.
Plötsligt slogs dörren in (haha) och två män kom in. Den ena slog till mig innan
jag äns han reagera och när jag vaknade låg jag på vardagsrumsgolvet ganska nära
balkongdörren. Mina händer var hårt bundna på ryggen och han som slagit ner mig
satt med ena knät hårt mot min rygg.
Jag tittade efter den andra mannen och såg honom på balkongen. Han stod och hällde
ut ALL min akrylfärg (Haha, what??). Jag skrek och grät samtidigt som jag försökte
komma loss. Männen bara skrattade och färg efter färg tog slut. Till slut, hur vet
jag inte, kom jag loss. Jag sparkade till ena mannen hårt och sprang sen ut på
balkongen. Rasande med tårar rinnandes kastade jag mig över mannen på balkongen och
vi faller båda över räcket. Sen vaknade jag.
Haha, det låter sjukt töntigt men det var verkligen en mardrömm. Hoppas verkligen inte
den kommer tillbaka. Eller blir sann. ;D
Drömde att vi hade inbrott. Micke var hos en kompis och jag var då ensam hemma.
Plötsligt slogs dörren in (haha) och två män kom in. Den ena slog till mig innan jag äns han reagera och när
jag vaknade låg jag på vardagsrumsgolvet ganska nära balkongdörren. Mina händer var hårt bundna på
ryggen och han som slagit ner mig satt med ena knät hårt mot min rygg.
Jag tittade efter den andra mannen och såg honom på balkongen. Han stod och hällde ut ALL min akrylfärg
(Haha, what??). Jag skrek och grät samtidigt som jag försökte komma loss. Männen bara skrattade och färg
efter färg tog slut.
Till slut, hur vet jag inte, kom jag loss. Jag sparkade till ena mannen hårt och sprang sen ut på balkongen.
Rasande med tårar rinnandes kastade jag mig över mannen på balkongen och vi faller båda över räcket.
Sen vaknade jag.
Haha, det låter sjukt töntigt men det var verkligen en mardröm. Uscha! ^^D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: