Övning, surt & rensning

Work in progress


Sitter och övar på olika ansiktsuttryck. Svårt men superkul! Och så funderar jag på hur min nya header ska se ut. Ja, jag vet, jag byter ofta men nu försöker jag göra en jag kan vara nöjd med ett tag. Haha!


Bara för att vi inte har tv4sport så kan jag inte se simningen idag, så jävla surt! Men i morgon visas det i alla fall på tv4+ och den har vi minsann! Jag som hade peppat så inför idag.. Men men. I morgon så!


Idag ska jag ta och rensa massor på vinden. Vill ha kvar så lite som möjligt där innan vi ska flytta. Men det är mest skräp där uppe tror jag. Hur som helst så ska det fixas idag. Sen ska jag ta och fila lite på ett manus till en barnbok jag håller på med och så ska jag gå på en promenad med älsklingen hade jag tänkt.


Nej, tillbaka till ritandet!
Later!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: