Första advent och allt

Låg i soffan med älsklingen och mös och tittade på The Smurfs, som var helt underbar, och när filmen var slut gick jag in i köket för att hämta något att dricka och fick se att det snöade! Hur nice?! Haha, och jag som hela tiden gått och sagt hur mycket jag inte vill ha snö, hur mycket jag hatar den. Men om sanningen ska fram så har jag alltid älskat snön, ända sen.. ja, alltid. Åh! Så himla underbart med snö! Hoppas bara den är kvar i morgon..
Och så är det ju första advent! Det går så fort så jag vet inte vad, hoppas bara julkänslan kommer snart. Älskar den!

Nej, nu ska jag faktiskt ta och skriva lite på en av berättelserna jag börjat på, medans myskänslan sitter i.


 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: