Finally

Äntligen har jag en skiva till stafliet! Fy så jag längtat! Nu kan jag fixa större papper
att rita/måla på. Yay!
Har en till som jag nån dag ska måla på också. Fick dom av Dad då dom bara stod och
skräpade hos honom.



Visst ja! Igår skickade jag in papperna och arbetsproverna till serie och bildberättarprogrammet
i Gävle. Så himla skönt att ha fått det avklarat. Kan inte beskriva hur lättad jag är.
Sov nästan hela dagen igår då jag var helt slut efter att ha fixat klart allt. Blev sjukt
stressigt pga massa krångel med att kopiera teckningarna osv. Arbetsförmedlingen ville ju inte
direkt hjälpa till nej. Men tillslut ordnade det sig och jag kunde gå hem och lägga mig igen. Och
nu är det bara att hoppas på att jag kommer in. Fy så jag hoppas, vet inte alls vad jag ska göra
om jag inte kommer in.. Jag bara måste komma in. Vill verkligen detta. Så obeskrivligt mycket!
Äntligen har jag en skiva till staffliet! Fy så jag längtat! Nu kan jag fixa större papper att rita/måla på. Yay!
Har en till som jag nån dag ska måla på också. Fick dom av Dad då dom bara stod och skräpade hos honom.


Visst ja! Igår skickade jag in papperna och arbetsproverna till serie- och bildberättarprogrammet i Gävle.
Så himla skönt att ha fått det avklarat. Kan inte beskriva hur lättad jag är.
Sov nästan hela dagen igår då jag var helt slut efter att ha fixat klart allt. Blev sjukt stressigt pga massa krångel med att kopiera
teckningarna osv. Arbetsförmedlingen ville ju inte direkt hjälpa till nej. Men tillslut ordnade det sig och jag kunde gå hem och sova.
Nu är det bara att hoppas på att jag kommer in. Fy så jag hoppas, vet inte alls vad jag ska göra om jag inte kommer in.. Jag bara
måste komma in. Vill verkligen detta. Så obeskrivligt mycket!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: