Trasig tå och annat

Skulle ha städat och fixat en massa här hemma idag men så blev det inte. Istället gick jag och fick en tång på stortån så det blev en spricka i den och nageln blev blå och golvet fullt av blod. Ont som bara den gjorde det, och gör fortfarande (fast inte lika ont som tur är). Suck. Alltid är det nåt. Igår ramlade jag i trappen hos Mum och slog i benet så jag har nu ett stort blåmärke där och så gör det jätteont bara man råkar komma åt. Haha, det går bra för mig. Tur att jag har världens bästa pojkvän i alla fall!

Nu ska jag ta och fixa iordning lite på skrivbordet, ladda upp några bilder på tumblr och sen ska jag ta och rita lite och glo på nån film/serie.
Lite X-files kanske. ;)

(Ska försöka få upp nån teckning här idag, eller skiss om jag inte hinner. Någonting blir det i alla fall! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: