Regniga dagar och skrivsug



Det har nu regnat tre dagar i sträck. Trött och seg blir jag då. Så jag tog och flyttad in i sovrummet med böcker och serier, drog täcket runt mig och skissade och målade och skrev. <3
Jag måste verkligen ta tag i skrivandet igen, det är ju så himla kul och magiskt och sådär helt underbart. Bara krypa in i en värld som bit för bit, org för ord, hamnar på papper. <3 När det blir fint väder så ska jag minsann ta papper och penna och sätta mig i fönstret och skriva! Eller kanske på balkongen i trappen? Eller varför inte i skogen? Längtar!


Postat av: sandra

Tack snälla! Det har verkligen du med.

Svar: Tack så mycket! :)
Ellie

2012-06-05 @ 06:05:00
URL: http://atilio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: