Jävla bilkö







Äntligen hemma. Firade twinsen (grattis på er! <3) runt två och sen åkte vi hemåt halv fyra. Trodde vi skulle
vara hemma till ca halv sex men icke. När vi var suuupernära Söderhamn så tog det stopp. Fick stå still i en timme.
Så jäkla typiskt. Och jag som inte kan sitta still i över huvud taget utan att ha något att göra. Och DSen och ritgrejerna
låg ju såklart i bakluckan. Usch vad irriterad jag var. Men nu är vi i alla fall hemma. Skönt!
Veckan har varit så himla nice! Blev dock inte så mycket ritande men däremot blev det en massa bilder! Som då
ska upp på blue. Får se om det blir några i morgon perhaps.
Nu ska jag lägga mig i soffan och titta på film. Fy bubblan så trött jag är.
Äntligen hemma! Firade twinsen (grattis på er! <3) runt två och sen åkte vi hemåt halv fyra. Trodde vi skulle vara hemma till ca halv sex men icke. När vi var suuupernära Söderhamn så tog det stopp. Fick stå still i en timme. Så jäkla typiskt. Och jag som inte kan sitta still i över huvud taget utan att ha något att göra. Och DSen och ritgrejerna låg ju såklart i bakluckan. Usch vad irriterad jag var. Men nu är vi i alla fall hemma. Skönt!


Veckan har varit så himla nice! Blev dock inte så mycket ritande men däremot blev det en massa bilder! Som då
ska upp på blue. Får se om det blir några i morgon perhaps.


Nu ska jag lägga mig i soffan och titta på film. Fy bubblan så trött jag är!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: