TORSDAGSTEMA: Min låtsaskompis

Kritor + liner

 

Veckans torsdagstema: ”Min låtsaskompis” av Caty. Underbart tema!

Jag funderade länge och tänkte att jag skulle hitta på en låtsaskompis utifrån hur jag är idag men jag valde istället att rita en jag hade när jag var liten.

 

Han heter Moo och är stor och blå med röda kinder. Han har mjuk och rufsig päls med färgfläckar som aldrig gick bort, han fick dom en gång när vi målade med fingerfärg.

Han är alltid glad (om han inte gjort illa sig eller så), varm, äventyrlig, lite klumpig, modig, påhittig och allt som är bra.

Fanns alltid där när jag behövde honom och att klättra i träd var han bäst på!

Han brukade hjälpa mig att städa mitt rum så vi kunde gömma undan alla skatter vi hittat innan Mum slängde dom, för hon ansåg ju att de var skräp. ;)

 

Ja.. Det var en av mina låtsaskompisar det :) hhhh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: